Cronica unor destine/Grigore Olimp Ioan

„In perioada dintre cele doua razboaie mondiale, Grigore Olimp Ioan era reporter la unul dintre cele mai importante ziare romanesti, Universul. Mostenise talentul de jurnalist de la tatal sau, Olimp Ioan, multa vreme corespondent de presa la Geneva si colaborator al lui Nicolae Titulescu. Din partea tatalui, era urmas al colonelului Grigore Ioan, care si-a lasat numele inscris in istoria tarii, luptand vitejeste in Razboiul de Independenta. Din partea mamei, primise genele Otetelisanilor si ale instaritei familii Istrati, din pitorescul sat moldovean Cucova. Era deci vlastarul unor familii pe cat de diverse, pe atat de caracteristice societatii romanesti in dezvoltare din ultimele doua secole. Viata se anunta interesanta si senina pentru tanarul reporter. A venit razboiul in care, in buna traditie a bunicului sau, a luptat pe front, alegand insa sa lupte in aviatie. Apoi au venit vremuri grele. Si, cu acea linistita vitejie cu care au supravietuit nenumarati romani vitregiti de destin, Grigore Ioan a infruntat viata, cutreierand santierele tarii si indeplinind munca modesta de sef-mecanic. La apusul vietii, fostul jurnalist a hotarat sa-si imortalizeze inaintasii in paginile unei carti. Firesc, in ultimul capitol, si-a facut loc propriul destin. Grigore Olimp Ioan a reusit performanta de a descrie evenimente dramatice cu un ton alert, amuzant, in care se recunoaste pana vioaie a reporterului de Fapte Diverse. O lectura fascinanta, neasteptat distractiva, care-l transpune pe cititor intr-o necunoscuta Romanie a veacului trecut.“

SKU: d03349ac-e123-4c0a-adff-342cbe063436 Categorii: , , Etichete: ,

Cronica unor destine/Grigore Olimp Ioan

Cronica unor destine/Grigore Olimp Ioan Online la Pret Mic

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport

Transport în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Retur Cronica unor destine/Grigore Olimp Ioan

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand