Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 – Iulia Macaria
Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939. Repere teoretice Masiva si valoroasa lucrare monografica a Iuliei Macaria, cadru didactic asociat la Departamentul de Limbi Straine Specializate a Facultatii de Litere a Universitatii Babes-Bolyai, are un caracter interdisciplinar profund si o structura complexa. In conformitate deplina cu obiectivele acestui ambitios proiect de cercetare, preocupata de ideea de a determina ponderea si insemnatatea cultural-istorica a influentei presei franceze interbelice asupra celei romanesti, autoarea si-a formulat, de la inceput, o ipoteza de lucru realista, exacta si bine delimitata, menita sa stabileasca: “In ce masura publicitatea romaneasca din presa pentru femei din Bucuresti din perioada interbelica se adapta modelului francez?” Cu alte cuvinte, Iulia Macaria isi propune un studiu interdisciplinar: filologic, sociocultural, etno-antropologic si etnolingvistic aplicat referitor la influentele franceze asupra limbajului, structurarii si eficientizarii discursului publicitar romanesc si traducerii publicitare din presa feminina si feminista interbelica din Bucuresti, in care scop consulta si valorifica surse bibliografice tinand de domeniile filologiei comparate, etnolingvisticii, istoriei si sociologiei, jurnalisticii si istoriei presei franceze si romanesti, filosofiei si studiului mentalitatilor urbane, aprofundandu-si analizele etnoculturale din partea “aplicativa” a lucrarii pana la nivelul elementelor lingvistice si etnoculturale de baza din textele publicitare cuprinse in corpusul din cea de-a doua parte. – Prof. univ. dr. Ion Cuceu, Facultatea de Studii Europene Universitatea Babes-Bolyai
Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 – Iulia Macaria Online la Pret Mic
Plata produse
Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.
Transport
Transport în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.
Retur Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 – Iulia Macaria
Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor
Declinare de responsabilitate
acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.