, ,

Psihologia Fake News. Acceptarea, distribuirea si corectarea informatiilor false/Rainer Greufeneder, Mariela E. Jaffe, Eryn J. Newman, Norbert Schwartz

Oare practicarea virtutilor ne poate apropia de trairea unei vieti bune, frumoase, autentice? O buna si reusita lectie de morala este nu aceea in care ni se predica doct valorile, ci aceea in care ni se arata cum sa practicam virtutile pentru ca vietile noastre sa fie implinite si noi sa fim impacati cu ceilalti si cu noi insine. – Mircea Dumitru Intentia de a induce in eroare este la fel de veche ca omenirea. Intr‑un climat contemporan in care faptele si informatiile false se amesteca si sunt intentionat amestecate, gestionarea stirilor false devine importanta in numeroase arii ale vietii cotidiene, de la politica la informatii despre sanatate si studii stiintifice. Acest volum pune intrebarea ce anume ii face pe oameni sa accepte si sa distribuie informatii false si ce se poate face pentru a contracara acest fenomen. Aceste trei aspecte trebuie intelese in contextul creat de retelele de socializare online care au schimbat in mod fundamental modul in care informatia este produsa, consumata si transmisa. Pentru a raspunde acestor intrebari, volumul de fata aduce laolalta experti consacrati din diferite domenii ale psihologiei si ale stiintelor inrudite, precum stiintele informatiei si stiintele politice, care prezinta cele mai recente studii, teorii si aplicatii legate de domeniul dezinformarii si propun diferite directii de interventie pentru a contracara stirile false.

SKU: e1d4dba6-af02-4ce5-87f7-ed1038080c3f Categorii: , , Etichete: ,

Psihologia Fake News. Acceptarea, distribuirea si corectarea informatiilor false/Rainer Greufeneder, Mariela E. Jaffe, Eryn J. Newman, Norbert Schwartz

Oare practicarea virtutilor ne poate apropia de trairea unei vieti bune, frumoase, autentice? O buna si reusita lectie de morala este nu aceea in care ni se predica doct valorile, ci aceea in care ni se arata cum sa practicam virtutile pentru ca vietile noastre sa fie implinite si noi sa fim impacati cu ceilalti si cu noi insine. – Mircea Dumitru Intentia de a induce in eroare este la fel de veche ca omenirea. Intr‑un climat contemporan in care faptele si informatiile false se amesteca si sunt intentionat amestecate, gestionarea stirilor false devine importanta in numeroase arii ale vietii cotidiene, de la politica la informatii despre sanatate si studii stiintifice. Acest volum pune intrebarea ce anume ii face pe oameni sa accepte si sa distribuie informatii false si ce se poate face pentru a contracara acest fenomen. Aceste trei aspecte trebuie intelese in contextul creat de retelele de socializare online care au schimbat in mod fundamental modul in care informatia este produsa, consumata si transmisa. Pentru a raspunde acestor intrebari, volumul de fata aduce laolalta experti consacrati din diferite domenii ale psihologiei si ale stiintelor inrudite, precum stiintele informatiei si stiintele politice, care prezinta cele mai recente studii, teorii si aplicatii legate de domeniul dezinformarii si propun diferite directii de interventie pentru a contracara stirile false.

Psihologia Fake News. Acceptarea, distribuirea si corectarea informatiilor false/Rainer Greufeneder, Mariela E. Jaffe, Eryn J. Newman, Norbert Schwartz Online la Pret Mic

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport

Transport în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Retur Psihologia Fake News. Acceptarea, distribuirea si corectarea informatiilor false/Rainer Greufeneder, Mariela E. Jaffe, Eryn J. Newman, Norbert Schwartz

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand