Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & noua Filocalie/Gheorghita Dinu

Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile (modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni s-au multumit cu acest model de comunicare si isi consuma in continuare intreaga energie – fizica dar si mentala – pentru a parcurge ritualic, in fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la implinirea lor. 2%, insa, dintre oameni nu s-au multumit cu acest statut si, in ziua a saptea, conventional considerata “libera”, harazita de Creator odihnei si reflectiei la ordinea divina a lucrurilor, au incercat sa-l copieze pe Marele Comunicator si sa i se substituie celui care, mai tarziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de “auto-actualizare”, au fost la inceput preotii, iar azi, la apogeul societatii de consum, sunt oamenii de PR, care practica manipularea mistica a consumatorului. Si nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazata pe credinta in puterea imaginii si a mesajelor subliminale purtate de aceasta. “Sa nu iti faci chip cioplit!” este o porunca care poate fi citita exact pe dos acum, cand “icoana” a devenit “icon”, iar o eventuala prabusire a ierarhiei trebuintelor umane este perceputa ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza “subprime” din 2008). Facerea Lumii dupa Abraham Maslow Vechea si noua Filocalie din perspectiva religiei comunicarii: de la akedie la trezvie in business prin Rugaciune a Inimii Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: “How to Do Things with Words” Biblioteca Babel si scara necesitatilor de comunicare in hypermarketul de idei 99 Francs sau 14,99 Euro? Pretul psihologic al mantuirii azi Game of Thrones revisited GHEORGHITA DINU este absolvent de SNSPA, antreprenor roman de succes si fan al Dinastiei Lannister. Preda cursuri de Creative PR & Marketing dupa o metoda neconventionala, dezvoltata impreuna cu Dan-Silviu Boerescu.

SKU: 1b95248a-cfc6-4381-8572-139731d948be Categorii: , , Etichete: ,

Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & noua Filocalie/Gheorghita Dinu

Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile (modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni s-au multumit cu acest model de comunicare si isi consuma in continuare intreaga energie – fizica dar si mentala – pentru a parcurge ritualic, in fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la implinirea lor. 2%, insa, dintre oameni nu s-au multumit cu acest statut si, in ziua a saptea, conventional considerata “libera”, harazita de Creator odihnei si reflectiei la ordinea divina a lucrurilor, au incercat sa-l copieze pe Marele Comunicator si sa i se substituie celui care, mai tarziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de “auto-actualizare”, au fost la inceput preotii, iar azi, la apogeul societatii de consum, sunt oamenii de PR, care practica manipularea mistica a consumatorului. Si nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazata pe credinta in puterea imaginii si a mesajelor subliminale purtate de aceasta. “Sa nu iti faci chip cioplit!” este o porunca care poate fi citita exact pe dos acum, cand “icoana” a devenit “icon”, iar o eventuala prabusire a ierarhiei trebuintelor umane este perceputa ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza “subprime” din 2008). Facerea Lumii dupa Abraham Maslow Vechea si noua Filocalie din perspectiva religiei comunicarii: de la akedie la trezvie in business prin Rugaciune a Inimii Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: “How to Do Things with Words” Biblioteca Babel si scara necesitatilor de comunicare in hypermarketul de idei 99 Francs sau 14,99 Euro? Pretul psihologic al mantuirii azi Game of Thrones revisited GHEORGHITA DINU este absolvent de SNSPA, antreprenor roman de succes si fan al Dinastiei Lannister. Preda cursuri de Creative PR & Marketing dupa o metoda neconventionala, dezvoltata impreuna cu Dan-Silviu Boerescu.

Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & noua Filocalie/Gheorghita Dinu Online la Pret Mic

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport

Transport în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Retur Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & noua Filocalie/Gheorghita Dinu

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand