Scrieri. Vol. 8. Istoria critica a romanilor | Bogdan Petriceicu Hasdeu

Volumul cuprinde monumentala lucrare de istorie in care marele invatat, examinand faptele de limba, a urmarit sa asigure cu ajutorul lor un suport puternic documentelor istorice si sa impuna astfel in stiinta istoriei adevarul de necontestat al unitatii romanesti din toate timpurile, sustinand teza substratului dacic ca o coordonata fundamentala a natiunii romane si aparand ideea continuitatii romanilor in Dacia. Lucrarea este o opera de mare originalitate, in care eruditia omului de stiinta se intalneste cu talentul scriitorului. Studiul introductiv, care insoteste editia, analizeaza atat problemele de istoria limbii romane abordate in lucrare, cat si limba si stilul acesteia, veritabil document lingvistic si stilistic al tendintelor innoitoare ale limbii literare a epocii.

SKU: 615369494 Categorie: Etichete: ,

Scrieri. Vol. 8. Istoria critica a romanilor | Bogdan Petriceicu Hasdeu Online la Pret Mic

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport

Transport în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Retur Scrieri. Vol. 8. Istoria critica a romanilor | Bogdan Petriceicu Hasdeu

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand